Tema: Re: sarasas kelionei
Autorius: Ingodas Vytrastas
Data: 2010-05-12 13:55:05
2010.05.10 20:03, eSSas rašė:

> Ir dar keletas :-) Ne mano kurti, jei ka

niekada neimu vienkartinių indų.
Užtenka puodelio (tinka ir nuo termoso) ir vieno padoraus bliūdelio,
kurį galima dėti ant ugnies. Didesnei kompanijai plius puodas ar katiliukas.

Maisto produktų sąrašiukas toks ... Sibirui pritaikytas. O rūbų - nelabai ;)

> Papildoma áranga
>    fotoaparato juostelë 24 kadrø (TUDOR) 3 vnt
WAU. Nostalgijai palaikyti reiktų imti СВЕМА, irgi 3
  vnt ;)
Kortelių foto aparatui, 1-2GB talpos (3-5Mpx aparatams).

>    mobilaus pakrovëjas
nuo borto tinklo, jei važiuojam su mašina.

>    filmavimo kamera (turbût nereikia, nebent yra galimybë)
>    fotoaparatas
štatyvas kamerai ir foto, tvirtinamas prie stiklo. Must-have.
baterijų krovikliai foto ir video įrangai. Geriau 'fast' tipo, kai
įkrauna per 2-3 val.

Antras baterijų komplektas foto ir video įrangai.

>    pora lietsargiø
vietoj jų geriau imti plastikinius lietpalčius.

>    þiebtuvëlis (nereikia)
Žiebtuvėlis būtinas. Taip pat reiktų turėti parafinuotų degtukų dėžutę.

>    palapinë trivietë/keturvietë (nereikia)
>    miegmaiðiai (nereikia)

pripučiamą palapinės dydžio čiužinį.

>    proþektorius (turiu maðininá ir maþà tuðinuko tipo… gal uþteks…)
imant palapinę, reikia ir kempingo tipo prožektoriaus.

PS: kaip palapinė?
--
  ejs