Tema: Re: Batai "hikers"
Autorius: Zydrunas Mockevicius <zydruno . pastas_@_gmail . com>
Data: 2010-05-11 10:25:59
Laba,

Ir aš tokių batų ieškau, todėl turiu klausimą:
Kuria prasme, kaip pats rašei, koja geriau kvėpuoja be membranos?
Argi nėra membranos paskirtis leisti kvėpuoti odai, t.y garinti drėgmę ir
nepraleisti vandens į vidų?

Žydrūnas

"TJ (T@diz)" <tadas@tj-sports. Kom> wrote in message
> Rinkis patogius :), visos didesnes firmos gerus batus gamina.
> Lietuvoje ziurek Rovanoje -  Bestard, Montis Magia - La Sportiva ar Asolo,
> Winner sport - Technica, Laisves Ture - Chiruca,
> Sporte ir Madoje - Trezeta, dar Armija ir Civiliams veza Zamberlan.
>
> Kalnams imciau tik su auliukais ( kad neishsisukti vaikstant per akmenis).
> Matuokis su trekingo kojine ( kur viduje suveltos kilputes) ir butinai
> pabandyk zemyn eiti kazkaip - einant zemyn pirstai neturi galo liesti.
> Europoje outdoor parduotuvese specialus akmenu kalniukai buna, kad
> isbandyti aukstyn/zemyn einant.

Jei neperslampaciu - tai reik ziuret su membrana kokia, bet aisku labiau
koja kvepuoja be jos.