Tema: Re: Atsakomybe del neivykusio skrydzio sugedus aparatui - kazkasdomejosi.
Autorius: padugne
Data: 2010-05-11 00:32:57
On Mon, 10 May 2010 23:52:26 +0300, Herkus wrote:

> AirBaltico servisas dar puse velnio ir is tikruju ju punktualumo
> rodiklis labai geras.

Punktualumas gal ir geras, bet jei kas nutinka pvz su bagazu ar del kokiu
nors priezasciu neskrenda lektuvas, tai serviso nulis. Skuskis kam nori,
dekis kur nori, tavo problemos. Nepatinka - rasyk skundus. Viska tenka
lupt nagais ir per teismus.

> Pabandykit Czech, tada suprasit, kas yra blogas servisas...;)

O ka jie yra iskrete? Bent jau man kol kas nieko blogo nenutiko, galiu tik
pabambet del trenkto prahos aerouosto darbo organizavimo. Kada persedant
vietoj tiesioginio paleidimo i tranzito zona pirma apveza autobusu aplink
pastata, o po to tenka vel eit pro visus patikrinimus su laptopu ir dirzu
traukymu. Galima ir nespet.

Viena karta istikro nespejau, vienas lektuvas velavo o kitas tiek
nebelauke. Tai nei kiek nesispardydami dave kupona vakarienei ir viesbuti
(mariott) pernakvojimui, nes tai buvo paskutinis skrydis i vilniu. Tai
kaip ir negaliu skustis.

Panasioj situacijoj pas airbaltic teko nakvot aerouoste ant suoliuko,
vietoj vakarienes ciulpt letena (uz savo pinigus valgyt), o bagazas
atkeliavo po ~2 savaiciu kai jau jo nebereikejo. Kompensaciju ir seip
informacijos - nulis, nori gaut kas priklauso - duok i teisma.

--
kthxbai.