Tema: Re: Latvija
Autorius: Aka
Data: 2010-05-04 11:52:16
Geriau nakvot Ventspilyje ir laiko jame daugiau skirt visokioms vietoms
apžiūrėt.
Kuldigoje tą krioklį, tiltą per Ventą apžiūrėt ilgai netrunka. Netoli
Kuldigos yra smėlio urvai. Ten verta nuvažiuot. Jei klaustrofobija
nekamuoja. Pasivaikštant sugaišit keletą valandų. Nebent susiruošė visą
miestelį apeit, tai tada gal ir verta nakvoti.
Nebent, variantas, jei su vaikais iki 10 metų važiuojat, tai pakeliui į
Kuldigą užsukit į Tervetės pasakų parką. Važiuot kiek daugiau gaunasi, bet
jei jau nakvosit Kuldigoj, tai verta. Mano šeimynai labai patiko.