Tema: Re: Italijos keliu mokesciai (Trieste> Bergamo)
Autorius: dariuska
Data: 2010-04-30 10:11:14
Mano kelione bus daugiau pazintine, aplankant Venecija ir Gardos ezera
apvaziuojant.
Turesiu viso 3 dienas, todel neapsisprendziu ar verta nemokamais keliais
pravaziuoti ir
pakeliui kazka pamatyti, ar vaziuoti autostradom ir daugiau laiko skirti
Gardos ezerui.
Gal rekomenduotumet ka dar pamatyti galima, labai nenukrypstant nuo sio
marsruto?