Tema: Re: Del pinigu turkijoje
Autorius: Toxis
Data: 2010-04-29 23:17:24
ka tik ish ten - vezhiausi shiek tiek doleriu, ishsikeichiau vietoj I
liras - kiek reikejo toliau - imiau ish bankomatu.

Tiesa pasakius iki turkijos pirma kart nusigavau -galvojau, kad vazhiuoju I
pigu krashta (nu turkishkos prekes ar shmutkes visada asociajovis su
piguma) - fyg! tiesa pasakius net nezhinau kur pigiau turkijoj (kemeras) ar
graikijoj (na gal tik rode brangiau). Kiek pavyko ishsiaishkint su
vietiniais - pasirodo kainos dideles todel, kad nerealios nuomos kainos
turistiniuose regionuose...
Kainos +/- tokios
Duty free Havana especial 1 litras man rods 16 Eur - kemere 0.7 - 80 $.
Idomumo delei prasiejom iki miesto pakrashchiu, net ten papraschiausio alaus
skardine ~5lt supermarkete.

taigiva, sugriuvo mano iliuzijos apie pigu krashta=)

he, beja eilini kart shypsena sukele novaturo kelioniu kainos. Novaturas I
man rods pamukale, ar kas ten bebutu nori 50Eur zhmogui, pirmoj
pasitaikiusioj respektabilesnej 'firmeshkoj' mieste be derybu pasiule uzh
40$ - jei butumem noreje vazhiuot ir pasidereje manau butu galima nusileist
ir zhemiau - ale mano planas buvo shi karta gulet ir skaityt - ka ivykdzhiau
su kaupu:)