Tema: Re: Patarkit del dviracio
Autorius: bullka
Data: 2010-04-26 16:16:04
Jei neklystu.. matavimas coliais tiko tik seno tipo tradiciniams remams (kur
stanga yra horizontali). Plius ugis nera vienintelis kriterijus.

Siulyciau paziureti kiekvieno pasirinkto dviracio gamintojo puslapyje. Pvz
Scott'ai turi tokio tipo apibendrintas lenteles
http://www.scott-sports.com/download/size_chart06.xls. Be abejo tinka cia
tik ju dviraciams. Kiti gal irgi kazka panasaus.