Tema: Re: Ka aplankyt aplink Los Angeles ir Las Vegas?
Autorius: Vilmis
Data: 2009-02-25 12:46:14
Na tu jau n kartu rasei, ir nuorodos su tavo pasakojimai n kartu siustos cia apie tuos krastus :)
Galetu jie prie bilietu DUK prideti :)

As tai daryciau taip (vasara, jei keliai kalnuose atidaryti)
1 diena - Sequoia NP, Yosemite NP
2 diena - Death Valey, nakvoti LV
3 diena - Zion NP, ten yra trumpu trasu pasivaikscioti po kalniukus, nakvoti Page (i kanjona is siaures neuzsukineti)
4 diena - Antelope kanjonas vidurdieni, kaip tik yra laiko i vakara pries saulei nusileidziant nulekti iki Monument Valley,
tada vaziuoti atgal ir bandyti nakvoti arciau Grand Canyon NP. Nezinau ar kokiam Tuba City yra moteliu ar ne. Bet butu patogi vieta.
5 diena - keltis valanda(priklauso kur nakvosit) pries patekant saulei ir vaziuoti i Desert View pasitikti sauletekio.
Pasivaikscioti palei kanjona, dar neturetu ten taip anksti buti kamsciu ant pesciuju taku. Tada Meteor/Sunset krateriai (jei
bus laiko abiems) ir naktvyne turbut butu Flagstaff.

Toliau tai hmm... nes zemyn tik iki Sedonos buvau nuvaziaves, bet nezinau ar po kanjono koki ispudi padarys, as buvau
pries ten uzsukes.

cia yra po kelias foto beveik is visu vietu sitam marsrute
http://tundris.fotopic.net/c836902_1.html