Tema: Re: Keturviete palapine
Autorius: vytjon
Data: 2009-02-22 18:53:01
eSSas wrote:
> Dekui uz info ir vertinimus. Kadangi pagrinde turistaujam su
> automobiliu, kempinguose vietos paprastai netruksta. Ir siaip prireikia
> jos kelis kartus per metus :-)

   Na, jeigu tai ne pirma palapinė - ko iš jos reikia manau jau žinoma
:] + kiekvieno skirtingi prioritetai.

> Berods Campus Santiago 2+2.

   IMHO Outwell Oregon Twin paprasčiau pastatyti. Geriausia būtų gyvai
pasižiūrėti tiek vienos, tiek kitos kokybę (iš tų dviejų man labiau
patinka Outwell).

> Gal yra koks internetinis shop'as, is kurio butu nebaisu pirkt panasius
> daiktus? Nesinoretu prasidet su uzjuriniu eBay...

   Pažįstamas pirko iš http://www.obelink.nl - kaip ir patenkintas,
atkeliavo palapinė.