Tema: Re: Lenkijos - Slovakijos siena
Autorius: Dex
Data: 2009-02-19 09:35:10
ka tu turi omeny sakydamas normalus kelias?

Pvz man geras (fainas)kelias kaip tik ir yra nowytarg-zdiar, nes ten tik
ivaziavus i slovakija kelias yra NEBARSTOMAS jokiom druskom, kas man yra
labai grazu vizualiai ir dera su kalnu vaizdu. t.y. kelias yra baltas,
plukto sniego, kuris susiplukia masinoms vaziuojant. Kai buna krituliai,
juos nustumdo traktoriai nu ir zodziu gaunasi fainas kalnu keliukas.

O jei tu nori lekti kaip akis isdeges :) ir tau rupi nuvalytas grazus
asfaltas, tai geriau vaziuotik kazkaip kitaip, kad ir pro poprad'a  :)