Tema: Re: Raynair - VIsa electron
Autorius: Justas
Data: 2009-02-17 23:31:11
Pala pala,
paprasta Visa Elektron tipo lietuviska? Man kazkoks kompetetingas asmuo
aiskino kad ten tik UK Visa Elektron sueina uzsakant, o siaip uz kiekviena
tranzakija su VISA po ~20 lt. tvarkingai atsibashliuot reikia.
Ir jei pvz jami su trim persedimais, tai gaunasi pirmyn-atgal = 6 pirkimai =
~100 su virsum lt. uz aptarnavima.