Tema: Re: Dviraciai
Autorius: Plootas
Data: 2009-02-13 14:36:59
del sparnu yra pliusu yra minusu:
pliusai paprastam useriui : neapsitaskysi rubu
minusai advanced useriui: vaziuojant misko keliukais greit gali tarp
priekinio rato ilysti saka ir skrendi per prieki :)

del zemu rankenu :
pliusai: kas vaziuoja daug ir profesionaliau, tam mazesnis vejo
pasipriesinimas - sportiskesne sedesena - didesnis grteitis - mazesnis
nuovargis
minusai: nugara skauda ir siaip nera per daug komfortabilu

del sedyniu jeigu didele ir patogi:
pliusai: patogu sedet, uzpakalio nespaudzia
minusai profam: svoris

kadangi kaip ir pats sakei neaktualu greitis, aktualu komfortas, siulau imti
grynai miesto su kilojamu vairu (aukstis), sparnais normaliais ir minksta
sedyne.