Tema: Re: ryanair ir fotikas ant kaklo i lektuva
Autorius: -RaMaS-
Data: 2010-05-26 11:22:16
Gal ir senas threada atkasiau, bet Briusely (kovo menesi) man ta per peti permesta "pinigine", kurioje telpa tik pasas, cardai ir popieriniai pinigai, liepe sugrust i tase, o tase i matuokli..
Isvadinau nevisprote ta teta, parodziau, kiek reikia nusirengt, kad kad ta pinigine imest ten, ir tuoj pat jos akivaizdoje po pasu atsiemimo atgal ta pinigine uzsidejau. Kabinejosi del visokiausiu smulkmenu

Ryanairas paskutiniu metu ant to visiskai nerulez