Tema: Re: Perugia vs Roma - kas idomiau?
Autorius: Joy Division
Data: 2010-05-19 14:28:10
Romoj buves? Jei ne - ar domejaisi kaip miestas bent zemelapyje atrodo, kas ji sudaro, kokios apylinkes?
Tokiu atveju dar galeciau pavardinti kazkokias santraupas is savo plano `fix`.. kitaip beprasmis laiko gaisinimas, nors ir tai dabar butu sunkoka po 3 metu vel atstatineti visa isiliejimo i miesta plana..