Tema: Re: Ryanair to Paris (Beauvais) - bilietu kainu politika
Autorius: Rolandas
Data: 2010-04-19 15:25:30
Prie ko čia kažkoks išpindėjimas?!?

"Paris-Beauvais  NEW
  21,00 Lt
Booking Period: 	Fri 16 Apr 10 - Mon 19 Apr 10
Travel Period: 	Wed 5 May 10 - Wed 30 Jun 10
Applicable Days: 	Mon - Sun (Subject to availability)
Flight must be purchased: 	Travel from 01 May 10
starts 05 May 10"

Ką reiškia tas Travel period? Kiek suprantu, šiandien baigiasi akcijinių
bilietų periodas, ir rytoj bus naujas travel period už mažesnę kainą,
kuris jau sieks ir liepos mėnesį? Gal kas žino konkrečiau, kaip ten ta
kainų politika vykdoma? :)

Dėkui.

Rolandas