Tema: Re: Kelioniu organizatoriai?
Autorius: schaumschlager
Data: 2010-04-13 13:04:14
    Paklaust "dasuto". Ir netgi dar pries visus eilinius formalumus. Prasyta
buvo primygtinai - issiaiskinti, ar viesbutyje galiojanti AI sistema -
visiems vienoda, ar Tez'u "suviliotiems" taikomi skirtingi, tobish,
prastesni standartai. Buvau patikintas, kad AI - visiems vienoda. Deja, teko
savo kailiu isitikinti, kad yra AI visiems ir AI - Tez'turiniams.
    Nesiimu analizuot, ar ir Neoturas apie tai nezinojo, ar buvo "uzdetas
skersas" (tipo, tiek metu pirko, pirks ir toliau pas mus), antra vertus -
nei vienas ten nuo to ir nenumireme, o ir nuotaika sugedo tik minimaliai bei
ne visiems. Tik vaikams buna sunku paaiskinti - kodel visi ima viska, ko
nori, o jie turi begioti su pinigais saujoje bei uz tai, ko pageidauja,
susimoketi, ko netekdavo daryti anksciau kituose viesbuciuose.
    Nebuvau kazkoks rimtas Neoturo klientas. Smalsumo delei paskaiciavau -
nuo 2006 iki 2009m imtinai kasmet pas juos nupirkdavau po 8 kelialapius
(2005m - 4vnt). Gal tai ir menkniekis, taciau, sitaip dedant skersa ant
paprastu smulkiu klientu, ilgainiui nebeliks ir viduriniosios ar stambiuju
uzsakovu grupes...