Tema: Re: patarimo del egzotikos
Autorius: Toxis
Data: 2010-04-13 07:48:35
ish vokietijos zhiurinejau I karibus - nuo ~1.3/1.4Eur zhmogui I 4*
vieshbuchius jau galima taikyt net neieshkant akciju atrakciju. Man rods
galima rinktis net ish kokio vokietijos miesto skristi.  Taigi gavus
bilietus I/ish berlyno diena kita ten irgi galima ramiai suinvestuot.

kitas variantas, jei pinigai nera didzhiausias stabdis galima ir I kokius
seishelius paplanuot