Tema: Re: ka cia nuveikus? :)
Autorius: Povilas
Data: 2010-04-12 08:19:32

"aaa" <aaa@aaa.lt> parašė naujienų news:hpn3j9$hqg$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
>
> Pasiimiau atostogų dvi savaites, o jau po trijų dienų kaukt norisi :).
> Žiūrėjau last minutes, tai pasiūlymų kolkas kol nesezonas praktiškai nėra,
> o ir vienam tos kainos visai ne last... Gal turit kokių minčių? Tinka bet
> kokios įdėjos nuo bambos vartymo pliaže iki lipimo į kalną jei tik
> susiruošimui kelios valandos yra.

Mano vienas prietelius kaip tik dabar irgi panasiom paieskom uzsiima, tai
tenka su juo pasneketi ir paciam viena akim zvilgtelt i kainas. Gal as kazko
nesuprantu, bet kai matau, kad i Gran Kanarija i Maspalomas bungalow
miestuka parduodama uz 940 ar 970 lt , ir tame sedi viskas, tai jau
nebeisivaizduoju kas imanoma pigiau - tiesiog nuskridai ir stumi dura
savaite laiko vidineje teritorijoje arba eini iki vandenyno ir guli po
palmem, grozedamasis vandenyno vaizdu.