Tema: Re: Tikriausiai nusibodusi tema
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-06-04 16:13:19
Tatruose buvom liepos vidury. Lietaus negavom, nelabai debesuota mums buvo.
Nebuvom pakilę iki kokių nors "debesų", tai visąlaik su saulute vaikščiojom.

Kojinės, kaip jau rašiau - iš Silvos parduotuvės, jie turi kažkokių "spec" - vienos tipo "slidininkams", kitos - "riedlentukininkams". Tai aš ėjau su slidininko kojinėm - viskas ten super.
Dėl aulo - apsiausi, susiraištysi, ir klausimų nekils. Geri batai visaip patogūs. Visą dieną ant kojų - tai tik nugara nebent paskausta mums senukams, o kojos neturėjo jokių priekaištų. Nei prakaituoja, nei kaista, nei spaudžia pakilimą, žodžiu viskas ok.

Na taip, to prakaito kažkiek visgi gausi, bet į kojinę pastorintą medvilninę (tik ne vilnonę) susigers, o paskui per gore-tex išgaruos. Anyway, man bent jau malonumas, kurį apturėjau avėdamas batus (sukibimas, pirštų apsauga, kulkšnies apsauga) neleido perdėm kritiškai žiūrėti į kokius nors galimus smulkius nepatogumus.