Tema: Re: Klausimukas del egipto
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-04-06 14:57:28
Siaip Sunrise Royal Makadi praktiskai nidos smeliukas yra, kaip tik
buvau pernai balandi su beveik dvimeciu...
Snorkelinimui reiktu siek tiek paejet per pora viesbuciu, iki kokio
Primalife arba Grand Makadi nes prie Sunrise rifo ner visai, nes ten
ilanka, bet su vaiku tai super, pirma karta maciau kad toks smelis
egipte butu......

va foto, spresk pats...
http://picasaweb.google.lt/lh/photo/Gr-uSTJzNXeflagnqt9O9g?feat=directlink

Kiek zinau tai Makadi Oasis netgi ne prie juros ir tolokai nuo jos.
O iki pliazo reikia mynt kokius 400 metru.
Rifu kaip ir nera ten :)

Jei jau pasnorkelint ir siaip smagiai pabut bet su prastesniu maistu tai
siulau Serenity Makadi Heights, ten irgi lietuve vaiku klube pernai
dirbo, nors lietuvio tai nei vieno nesutikau per tris dienas......
  tik kad pliazas tai zvyruotas smarkiai, bet viesbutis smagus.

http://wikimapia.org/#lat=26.9918042&lon=33.9057398&z=15&l=24&m=b&search=makadi%20oasis

cia gali pasiziuret issidestyma viesbuciu.

Sekmes.

--
MaRiUs
Kaunas