Tema: Re: Kur geriausiai sekti paskutines minutes pasiulymus?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-04-02 10:03:13
Nu cia kaip ir rasiau - nuo noru priklauso. Man irgi FAM pora kartu padejo
sutaupyt. Paprasciausiai derindavau komandiruote su atostogomis. I FAM
skrendi darbo reikalais, o atgalini bilieta imi po 7, 10 ar 14 dienu.
Susitvarkai reikalus ir kita diena nuo ankstyvo ryto mini per counterius.
Geriausios kainos arba kokia 4-6 ryte arba jau uzsidarant, jei gerai pamenu
kokia 16-18 val. Bet cia jau kur likimas duos, I chimodana ir plavkes ir
megztuka dediesi.