Tema: Re: Ispanija - Portugalija
Autorius: Julius
Data: 2010-04-01 11:59:42
Tai gal neverta i ta Gibraltara vaziuoti? Nebent tik pliusui uzsideti.
Mes planuojame i prieki vaziuoti palei pakrante Ispanijos?
Ar yra kam teke geguzes gale ar panasiu metu vaziuoti tenais. Ar labai
apkrauti keliai?
Kaip su mokamom autostradom, kazkas man sake, kad jos gan brangios, bet
galima vaziuoti valstybiniu keliu,
tik laiko gerokai ilgiau uzima.
Ispanija mes planuojam gan greit pervaziuot. Taigi labiau domina
portugalija, Algarves regionas.
Ten busim savaite, bet pora dienu skirsim ralio ziurejimui.