Tema: Re: Chicago ir apylinkes
Autorius: neris
Data: 2010-03-30 17:27:30
Starved rock state park, Indiana dunes national lakeshore, Rockfordo japonu
soda, Galena - cia viskas susije su gamta. Jei reikia pamatyt kazka is urban
life tai tada vienareiksmiskai Chicago downtownas, mini china town,
Michigano ezero pliazas dangoraiziu fone, visai salia yra nemokamas Lincoln
Park Zoo. Daugumos zinovu rekomenduotinas Chicago maistas nera taip jau ir
blogas, restoranu gausa bet kokio gurmano skoniui. Galima (vel gi
priklausomai nuo laiko) nueiti i koki sporto rengini - krepsinis, hokejus,
amerikietiskas futbolas, 2 beisbolo komandos. Gana neblogi ir vel gi
pasikartosiu - yra pasirinkimas visokiam skoniui Chi naktiniai klubai.
Nepamirskit simboliskai pasikelti i 96 Hankock dangoraizio auksta su cia
irengtu baru pasiimti po bokala alaus ar kokteili ir pasigrozeti nuostabiu
vaizdu i vakarejanti miesta. Jauciant didele namu trauka galima pavakaroti
Knigaiksciu uzeigoje ar uzsukti i jau pamineta Lemonto lietuviu baznycia.
Kalbant apie Illinois valstijos gamta nusiteikite Lietuvos vaizdam: aplink
lygumos, laukai uzseti kukuruzais, miskeliai su azuoliukais ir berzeliais,
gal tik oras siek tiek siltesnis nei LT. Megejai paganyti akis i kalvotas
vietoves nusivils cia tikrai.
Jei mano pasiulyto plano nepakanka galima patraukti kur toleliau: Blue
Mounds Wisconsin'e, House on the Rock (man asmeniskai gana patikes) muziejus
ant olos, vidurio vakaru vasaros poilsio Meka - Wisconsin Dells.

Nu lyg ir tiek. Jei ka klauskit.
P.S. cia siaip jau mano siulitinos vietos.