Tema: Re: Lecco-Bellagio-Lugano-Locarno, ar nesunku vairuoti?
Autorius: RaR
Data: 2010-03-26 12:12:23
Vaziavau as uzpraeita vasara, bet sio marsruto tik maza atkarpele - vaziavau is Lugano link Zenevos ezero, teko kirsti Italijos atkarpele. Tas kelias ten buvo prastesnis nei kalnu keliai Sveicarijoje, kai kur labai siaura, vairuotojai pasirode irgi ne tokie drausmingi. O siaip nieko ypatinga, man po kalnus patinka vazinetis, tai kuo egzotiskiau - tuo idomiau. Buvo liepos pradzia, sniego niekur nebuvo. Del sienos, tai matesi tie pareigunai, bet ne karto niekas nestabde. Judejimas buvo mazas, dviratininkai ten irgi nevazinejo.