Tema: Re: Lietuva -> Italija su masina
Autorius: Linas
Data: 2010-03-23 11:03:03
Teko keliauti - Siauliai - Italija - Siauliai.
Pernai rugpjucio menesi.
Startas - 6dieni rytas, kokia 6 - 7 val.
Marsrutas - praktiskai koki pasiule maps.google.com - pro Berlyna
(from:siauliai to:lago di garda).
Tarpine nakvyne buvo planuota formule viesbutyje uz 30Euru. Taciau
navigacija kazkaip kreivai nuvede i vieta, kur viesbucio net nebuvo.
teko pasirinkti etap uz 40. Salia etap yra B&B hotel. Formule ir Etap -
trivieciai (2 suauge ir vaikas) o B&B yra opcija 2+2. Tik tas B&B jau
kainavo 60Euru.
http://maps.google.com/maps/place?cid=5910049630942617875&q=etap&gl=lt&hl=lt&cd=6&cad=src:pplink,view:text&ei=r3uoS9D9Nov7OYC9kIUM
Mano paskaiciavimais, turejom viesbutyje atsidurti kokia 20val, taciau likus
100km iki vokietijos, eismo ivikis sustabde 2 valandom (lenku policija
matavo aplink per viduri kelio padeta dvirati, o eismas buvo nukreiptas per
salia esancia degaline).
Hint'as - formule, etap, B&B tipo viesbuciai dirba iki 22val. po to
aptarnaujantis personalas baigia darba.
Patekti galima tik naudojant rezervacijos metu gauta koda (jei rezervacija
inetu) arba tiesiog stovi aparac (butent su C gale), kurio pagalba ir
apsimoki uz viesbuti.
Bent jau su B&B tai isbandziau ir tai netgi veikia. Bet kuriuo atveju
reikalinga bent jau Visa. Visa Electron gali ir nepadeti.

Is viesbucio isvaziavom kokia 10 ir lago di garda pasiektas gal kokia
16-17val. net nepamenu.
Lago di garda kempingo pavadinimo neatsimenu, bet i mano rezervacijos
prasyma email atsake, kad highseason metu rezervacijos nera daromos, bet
paprastai turi laisvu vietu palapinems.
na radom tu laisvu vietu kokias kelias (jei neklystu tai buvo
http://www.campingdelgarda.it/).

Is lago di garda - Florencija. Yra kempingas taip vadinamoje mikelandzelo
aiksteje. Surasti ir lengva ir sunku, kaip kam :)
Vietu palapinei praktiskai nebuvo. Administracija leido naudotis ju -
stacionaria palapine uz paprastos kaina. Turbut ten pas juos tokia praktika,
kad negaisinti zmoniu su pastatymais / isardymais.

Is Florencijos - Sestri Levante kur kempinge praleista savaite. Irgi be
rezervacijos.

Po to venecia - miestukas koki 20 km nuo venecijos. Pelke ten. Pliusiuka
reikia uzsideti, bet daugiau i venecija, siame desimtmetyje vaziuoti
nenoreciau :)

Po to namo - velgi per berlyna.

Planas buvo pasiekti Roma, bet paskaiciavus nutarta, kad neuzteks laiko.
Kelione truko 15 dienu berods.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4966 (20100322) __________

http://www.eset.com