Tema: Re: Q: ka pamatyt Londone (ten nebe pirma karta)?
Autorius: Viktorija
Data: 2010-03-22 20:49:52
nu as kiek buvau, tiek visada ejau paziureti ledinio baro ir ten
kokteilio isgert :) http://www.belowzerolondon.com/

tik patariu is anksto rezervuotis, tada tik 15 svaru asmeniui (iejimas
plius kokteilis), o einant antra karta (vel rezervuojant is anksto)
gauni second cocktail for free :) tai ten visai nieko tokia vieta -
patirtis pabuti ledo gabale ir pagerti is ledo gabalo :)

tik ten reik susiziuret laika, nes girdejau, kad kas kazkiek laiko ji
tirpdo, kad pakeist interjera, tai berods girdejau, kad zada pavasari
tirpdyti keliems menesiams, bet gal dar pataikysi.

bet kokiu atveju ten ir virsuj (ne lede) restoranas neblogas, malonu
pasedet pasiurbciot.