Tema: Re: Automobiliu į Paryžių
Autorius: ici-bici-bu
Data: 2010-03-20 19:43:12
Mano gi ispudziai apie vairavima centre labai priesingi. Na taip, ispudinga
ir pasitempti tenka, bet agresijos tikrai maziau nei pas mus, ileidzia,
praleidzia, uzleidzia visur visi, jei koks sukvezimis krauna prekes 1
juostoje tai uztrauktukas viekia idealiai, ne galvot nereik. Motoroleriai
padekoja uz palikta tarpa etc. Parkingo irgi gyvas velnias po vos ne
kiekviena aikste, prie stociu etc.

Vaziuot i vidu negudru, bet taip baisu irgi nepasirode, net gare du nord
rajone kur masina pasiemem, ten pesciuju srautai uf.