Tema: Re: Kelioniu vadovas po Kachetija (Gruzija)
Autorius: acidal
Data: 2010-03-20 22:21:00
Dar vienas įdomus taškas (su Gia sūnumi buvome nusibeldę) yra vyno
fabrikas Kvareli. Pati gamykla tokia sovietinė, be jokių organizuotų
ekskursijų ar ragavimų (vyno gavom kažkuriam ceche tiesiai iš bačkos, o
konjakinio spirito teko lipti į distiliavimo bokštą:), bet šalia yra
buvę cariniai kariniai tuneliai po kalnu, kuriuose dabar laiko vyną.
Anot kažkurio gido, tai antri pagal dydį pasauly vyno rūsiai, 2km ilgio
  su 0,5km skersiniais tuneliais.
Jei reikia - rasčiau ir įliustracijų