Tema: Re: Kazka praleidau...
Autorius: padugne
Data: 2010-03-19 20:17:04
On Fri, 19 Mar 2010 11:57:14 +0200, netas wrote:

> Tai prades tisti visi po 100 kg. Ka sutaupys krovikams, tribubai
> prasvilps benzinui

Rajanas manau ne vakar gime. Jei jau siulo tai matomai numate ir
"neakivaizdzius" apribojimus. Tipo "patiems uzsinest laipteliais
virsun" :)

Nes kiek man zinoma net ir rajano lektuvai patys bagazo po savo pilva
neistampo. O krovikai neprivalo tasyt belekokio svorio svorio, man rodos
max yra 30kg. Na ir zinoma turi tilpt pro transporteri, lektuvo liuka etc.

Yra ir kitu "plonybiu". Teritorija apie lektuva yra padidinto saugumo
zona, todel ten lagaminu "dalybu" turgaus niekas neleis. Nebent rajanas
kiekviena karta priparkavus viska (tame tarpe ir pati lektuva) aptvers
tvorelem ir apstatys priziuretojais. Netikiu, bo brangu. O jei lyja
lietus?

Reiskia keleiviu tol neisleis is lektuvo kol neiskraus viso bagazo.
Reiskia ilges lektuvu stovejimo laikas kuris beje kainuoja nemazus
pinigus. Del laiko taupymo jau dabar valytojai daug kur gauna nerealiai
trumpa laika per kuri svariai iskuopt lektuvo praktiskai neimanoma. Butu
kazkaip kontraproduktyvu.
O ir seip, dar labiau spaust aerouostus atsisakant paslaugu nezinau ar
gudru. Jie ir taip nelabai kaip jauciasi, dirbt dar daugiau i minusa
vargu ar pasirasys, nes egzistuojanti infrastrukta vistiek kainuoja
pinigus. T.y. prasides mustynes.

--
kthxbai.