Tema: Re: kaip su ryanairu planuot kelione?
Autorius: Raimis
Data: 2010-03-17 23:29:15
Gal pasakysit kas, jeigu aš noriu pirkti bilietus sakykime iš Kauno iki
taško B, po to iš taško B iki C, ir sugrizti iš taško C per tašką D į
Kauną. Gaunasi kaip ir     Multiple bookings. Bet kaip  nupiorkti
bilietus iš karto? O tai kol nupirksiu vieną atkarpą, kitoje gali
nelikti bilietų. Patarkite, nemoku :)