Tema: Re: Graikija ir pakeliui
Autorius: pragäras
Data: 2010-03-14 15:33:14
kad tik padėtu. nuostabi šalis Rumunija - jei važiuoti, dar būtina apsilankyti Dunojaus deltoje - iki paskutinės gyvenvietės nėra kelio sausuma - tenka plaukti laivu apie 50 km. ten visas eismas kanalais lyg gatvėmis - nepamirštama. Lygiai taip pat kaip ir Bukareštas - prieškaryje vadintas Rytų Europos Paryžiumi. Po Čeušesku tiuningo likęs tik dideliu žaliu (daug parkų) balaganu su antru po Pentagono didžiausiu pastatu pasaulyje ir Triumfo arkomis. Šiaurėje, Moldovoje (nemaišyt su šalimi) daugybe įspūdingų vienuolynų, taip pat Lacu Rosu:
http://www.cheilebicazului-hasmas.ro/en/index.php

Ir kur daugiau Europoje meškos iš miškų ateina pašarinti  po konteinerius - Brasov ir man teko ir, jei gerai pamenu, dar kažkas čia fotkino  :)
http://www.youtube.com/watch?v=Q6oBfFLNPVQ
http://www.youtube.com/watch?v=tx3RpjXQ_SU&NR=1

ir, aišku, mano mėgstamiausias Transfagarasan, nors važiavau ten tik su Fiatu ir VW kabluku :)
http://www.youtube.com/watch?v=tC0JHzv0Ojg&feature=related

ps tiek smagumo nebuvo nei Pietų Prancūzijos Alpėse, nei pro Mont Blaną