Tema: Re: Traukiniu Vilnius_Kauno oro uostas
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-03-13 16:59:24
Mikriukuose labai mažai vietos, jei vežiesi bagažą. Antras dalykas tame, kad
jie labai keistai važiuoja, pirma pravažiuoja aerouostą ir suka į kapines,
po to būktai atgal . Ajna gandai, kad jų neleidžia laisvai važinėt
taksistai, kurie lupa apie 50 Lt už nuvežimą į Kauno centrą. Bent mane už 10
svarų nevežė, turėjau progą parvažiuot už 2 litus autobusu.
 Geriausia važiuot 29 busu.