Tema: Re: navigacija Egipte
Autorius: VaidasB
Data: 2010-03-08 10:51:17
Ką reiškia "kainos geros" ??
Mokėt už butelį 100 lt gal ir pigu. geriau vežtis savo.
Vakar grįžau.
Pigiausias alus po 7 tugrikus yra Old Sharm vienoje pardėje (stella,
sakara, Luxor). Pigiausiai prisigert galima su Sakara King 10% - 11 LE.
Skonis - nu atrava šiokia tokia. Vietinių Fineland, Bacardois nebandžiau
Luxor baltas - visai neblogai.

Alus naama bay - 10,5 pigiausiai. Baruose - 25. Šiaip baruose irgi reik
derėtis, mes paskutinias dienas bare po 15 gaudavom.