Tema: Re: ? poland
Autorius: 34
Data: 2010-03-04 09:56:22
Aciu, tada tikrai, kad baika, centai palyginus. Bet kai vasara vaziavau,
labai subiesino, kad nepabaigta iki galo. Tai pamenu, kol nuo varsuvos
pasiekeme ja (o gal mes viena punkta praleidom), po to dar nemazas smotas
iki vokietijos uz jos, su afygienais kamsciais... Cia vasara aisku buvo.
Kaip kazkas sake, lenkija isvis reikia istrinti is zemelapio europos su
visais jos keliais ir trafiko intensyvumu.