Tema: Re: Disneyland
Autorius: martynas
Data: 2010-03-01 15:04:11
buvau ir Paryziaus Disneylande ir Billundo Legolende pernai vasara. Idomu ir
ten ir ten. Jeigu vaikai nedideli Disneilendui 1 dienos neuzteks, geriausiai
2 arba 3. Legolendui 1d. uztenka. Maistas ir gerimai viduj ir ten ir ten
brangesni bet ne be proto. Vsb geriau uzsisakyt toj Paryziaus pusej kur
Disneilandas, trumpiau vaziuot traukiniu. Iejimas brangokas i Legolenda.
Buvom ir Heides parke ir Fantazialande, tai is visu parku vaikams (6 metai
ir 10 metu) didziausia ispudi padare http://www.serengeti-park.com   Nes
paglostyti zirafa per masinos liuka iskisus ranka tai buvo atrakcija net
suaugusiems.

Jei kas domina klausk konkreciau, papasakosiu.