Tema: Re: Turkija/vizos vis dar reikia?
Autorius: -o-o-
Data: 2010-03-01 10:49:23
ne apie tai kalba kas buvo prie 2 metus. 2009m lapkriti buvo panaikintos
vizos turistams vykstantiems i Turkija. Butent turizmo tikslais. Darbo ir
kitais tikslais vizos isliko. Tai ir klausiu kaip ten kas ir kodel, nes
pradzioj ten buvo nemazai nesusipratimu, ta prasme vistiek reikalaudavo,
Lietuva veliau net kazkokia Nota siunte Turkijos ambasadai, tie vel ten
glaiste - nu bet esme ir lieka esme - ar turkai jau nebereikalauja vizu
turistams?