Tema: Re: poilsis belekur
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-02-24 18:09:08
Manau ta, kad pigiau vaziuot su zmona/meiluze/suzadetina.... :))))

O siaip tai ploto/pajamu atzvilgiu vienvieciai neekonomiski, todel
dazniausiai apgyvendina dvivieciuose, bet jei gyveni vienas, tai lieka
neisnaudota lova, uz kuria galetu viesbutis gauti pajamu, todel is taves
ima kazkiek daugiau (aisku ne dvigubai)

--
MaRiUs
Kaunas