Tema: Re: Ryanair - Visa Electron
Autorius: Viktorija
Data: 2010-02-23 18:11:25
tsiskaitymams už prekes ir / ar paslaugas internetu

tame ir esme, kad kai kur gali jomis atsiskaityti (pvz greitai.lt
perkantk bilieta) o kai kur negali (pvz ryanair arba hostelworld). matyt
yra kazkokios islygos ar pan, del ko taip yra, bet neaisku kas jas zino
tas islygas, nes niekur apie jas neraso, ir banko darbuotojai negali
pasakyti.