Tema: Re: Kas galetu paprotint del kalnu slidziu?
Autorius: Karolis K.
Data: 2010-02-23 00:36:43
Draugiskai siulau dar nepirkti arba pirkti vienas is pigesniu, kurios tau pasirodys grazios. Lietuvoj trasos tragiskos, tad tiesiog jas sugadintum.O veztis i kalnus irgi kainuoja (reikia nuomotis/pirkti bagazine ant stogo, padideja kuro sanaudos, reikia kaskart moketi uz pagalandima, plius nera joms draudimo).

O siaip labai priklauso nuo pamegto slidinejimo stiliaus: ar megsti greiti, o gal slaloma ar freestyle. Ar megsti puru sniega, ar leda. Koks tavo sudejimas... Koks ugis... Siaip pradziai siulyciau minkstesnes slides su mazesniu sukimo radiusu (nebent esi vienas is tu savizudziu, kurie nuo kalno lekia ant tiesiuju :D). Siaip nezinant tavo sugebejimu ir noru sunku kazka patarti bei nera tokio kaip ir vieno teisingo patarimo. Gal tu pabades kietesnes slides smagiau jausies nei su minkstom, o gal atvirksciai - su kietom per tramplynus juk nepasokinesi.

Pats asmeniskai praeitais metais treniravausi su Atomic D2 Race SL - tiesa, tai buvo ant sausos trasos ir treniruotes buvo lenktynems. Tai ir buvo atitinkamai parinktos slides. Tokiomis salygomis slides buvo pasakiskos, pries tai yra teke sldiineti su Atomic D2 Race GS - pasirode siek tiek ne mano tipui. Esu girdejes toki keista stereotipa, kad Atomic'ai gamina slides stambesnio sudejimo zmonems - gal del to mane prie ju taip ir traukia :D Nesakau, kad tai geriausios slides ir vieninteles, kurias turetum svarstyti, tiesiog musu komanda buvo remiama Atomic ir neturejau galimybes kazka kito pameginti.

O siaip jei ruosiesi kazka visgi rimtesnio pirkti, siulyciau tai daryti kalnuose. Yra parduotuves kurios siulo uz simbolini mokesti pameginti slides, kad galetum palyginti.