Tema: Re: AW: Gal dar yra laiminguju, laimejusiu kelioniu ag. apklausos loterijoj?
Autorius: Nitro
Data: 2010-02-22 18:36:05
dirba pora pazistamu tame visame reikale... Nuvaziavo ten jau ne vienas
"apgautasis". Lyg ir labai nesiskundzia. Labiausiai skundziasii tie, kurie
nusipirko, tada pasiskaite delfi sugalvojo, kad keliones jiems nebereikia :)

kiek supratau vienintelis minusas tas, kad viesbutis ne ant juros kranto ir
turesi kazkokioj prezentacijoj sudalyvaut. Tiesa nepamenu kaip su
maitinimu - gali but, kad reikes atskirai pirkt.

o tie visi delfi/lrytas.lt ir kiti straipsniai ne is oro atsirade... perkama
siais laikais viskas, iskaitant ir antireklama.