Tema: Re: Šilti moteriški batai
Autorius: Joy Division
Data: 2010-02-20 15:37:04
"Povilas" <geras@vilkas.lt> wrote in message news:hlonsa$fpm$1@trimpas.omnitel.net...

> "Joy Division" <joydivision@centras.lt> parašė naujienų
>
> O tai kam daryti sviesta sviestuota - vilnones + mund ? Mund esme ir yra
> tame ,kad jos be kita ko dar ir kvepuoja, o grynai vilnones kojines sitos
> savybes neturi ir todel rizikuoji prarasti visas Mund savybes ir netgi jas
> galutinai supartalinti.

o todel kad vien tik su Mund taip susalau kad daugiau tuo marketinginiu sudu nebepasitikiu.. o vilna tiesiai ant kojos bent jau man tai super - nei kojos prakaituoja nei labai sala.. aisku gal cia priklauso ir nuo to kaip bobutes tas vilnones kojines numezge, nes turiu vienas kuriose kojos gan stipriai prakaituoja.. padariau sau isvada - jei namie su vilnonem naprakaituoja - tai ir lauke visks bus ore..