Tema: Re: Paso galiojimas Europos Sajungoje
Autorius: pragäras
Data: 2010-02-19 09:26:38
EU skraidžiau šį rudenį apie mėnesį likus galiojimui - bile galioja ir gerai. nesuk galvos. vat vėliau nutiko kita bėda - paso galiojimas beveik tiutiu, o reikia naujus bilietus užsakinėt - vat ir teko skubos tvarka darytis ;) (tempiau, nes buvo kalbų, kad svarstys dėl tos ID kortelės kaip pagrindinio dokumento nereikalingumą, ale kalbom ir liko)