Tema: Re: Latu pirkimas
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-02-20 03:01:02
Nu kadangi man nuo kaimo 50 kilu, o kaime bunu daznai, tai ten ir
vazineju. Siaip nieko ypatingo, bet pradinukam normaliai, tik kad
keltuvai tai pirstiniu kileriai ir po ju kita savaite bent man skauda
desini peti visada. Bet pvz i Anykscius kokius tikrai nekeisciau Eglu....
P.S. Jei yra noro tai uz kokiu 50 kilu yra Sauleskalns, ten tai vat
visai idomus kalneliai.... :)
tik kad varlyno ner (nebuvo pernai)

Prie to pacio: praeita savaite pirma karta buvau Goldape - Piekna gora,
paliko visai nebloga ispudi ,ypac kokiu 600 metru kalnas.....
na zinoma ten statumo nera, bet pasimegaudamas gali leistis gera
minute+, kas musu platumose yra prabanga :)

--
MaRiUs

Kaunas