Tema: Re: reikalingas geras nesiojamu radijo stoteliu komplektas
Autorius: Linelis
Data: 2010-02-12 14:40:40
butent
turiu 4vnt kazkokiu raciju, siaip neblogos, miske iki 1-2km traukia, naudoju
pastoviai su dzipais vazinejant
bet pora kartu slidinejimui veziausi
..-jei vertiesi per kalno virsune - rysys dingsta
..-didziausia problema buna kad zmogus ant tiek uzsikaifuoja, kad negirdi
racijos
..-dar buna trikdziu, retai, gal nuo keltuvu ar nuo ko, nezinau ( nu tarkim
racijos prastos :)   )
..-buna kad nuseda baterkes ( pamirso pasikraut arba minusas lauke itakoja,
nu retai ale buna )

taiva, sudejus visus minusus ir pliusus, siemet nesivezem, kadangi tai nera
patikima susisiekimo priemone, vistiek tekdavo mobiliais persiskambinti.
o veziotis kisenese papildoma gabarita ir nepatogu ir nepatartina ( griuvimo
atveju gali susizeisti)
buvo atvejis kai vienas veikejas kuprineje ant nugaros veziojosi termosa,
griuvo ant nugaros, isveze su stuburo trauma. jei ne termosas, butu nieko
nenutike.

taiva, komunikuoti reikia paprastai, jei ciuozi po viena kiekvienas sau,
kontaktuoji mobilkom ( brangu bet patikima)
jei varai keliese, ciuozi viens paskui kita, is anksto mazdaug aptares
marsruta ir sustodamas kas kiek laiko parukyt, pailset, pasigrozet vaizdais
ir aptart kur toliau ciuozt ir ka toliau daryt

tiek praktikos.