Tema: AW: Dar Zakopane bet vasara
Autorius: ALORA
Data: 2010-02-10 12:58:07
aš varyčiau tokiu atveju iki Slovakijos, juk šalia. Ir kalnai normalūs, ir
vietų apsistoti daugiau šansų bus, ir žmonės malonesni, ypač kalbos
nemokant. Ir kainos bent jau prie 5 metus buvo mažesnės. Ką veikti - yra
akvaparkas tatralandija ar kažką tai, yra Bešeniovo kalnų šaltiniai. Mes
buvom apsistoje Lipovskij Mikulaš prie Žemųjų tatrų, bet arti buvo ir
aukštieji.