Tema: Re: Ryanair rankinio bagažo dydis
Autorius: ab
Data: 2010-02-05 16:04:39
Tomas said the following on 2010.02.02 10:10:

> Kas tai yra standartinis lagaminėlis? Jų yra belekokių, tame tarpe
> beveik idealiai atitinkančių Ryanair formatą.
>
> Apskritai gali skristi ir su didesne "taše", jei ji minkšta ir pustuštė,
> kad pareikalavus galėtum sugrūst į matavimo rėmą :)

vakar grįžau iš WAW -> LTN -> ACE ir ACE -> CRL -> WAW.

turėjau progos tikrinti savo lagaminėlį rėme 3 kartus. Iš pažiūros šiek
tiek didesnis (ko gero storis irgi ~25 cm), tačiau neperkrautas
"sutelpa" į rėmą. Todėl manau, kad ir taviškis 25 cm neperkrautas sutilps.

P.S. avialinijos Ryanair ir Wizzair.