Tema: Re: Parduodu
Autorius: Toxis
Data: 2010-02-04 19:55:09
hm, jei ne paslaptis poilsine ar pazhintine kelione buvo, per lietuvishkas
agenturas (kaip matau dabar jau lietuvoj:), uzhienio, ar savo jegom.. ir
nepaisant atsakymo I anuos klausimus - kuriam laikui? Man visa laik idomu,
ar turint varganas 2 savaichiu atostogas apsimoka su tais krashtais
prasidet, ar ne?:)