Tema: Re: Q:kalita
Autorius: Artūras
Data: 2010-02-02 11:24:45
Turėjau ir aš tokią mintį, kad nuspirkęs kalnų slidės galėsiu ir namuose iki
kalnų lyguma nučiuožt ir paskui užlipt į kalną šonu kaipo su lygumų slidėm.
Deja, bet toks variantas visiškai manęs nesužavėjo, lyguma čiuožt galima tik
irklų pagalba (na aš buvau pasiėmęs ilgus lygumų slidžių irklus, tai dar
iškenčiau), į kalną geriausia lipt su slidėm ant pečių. Bet kokiu atveju
toks būdas labai vargina, po pusvalandžio buvau kiaurai permikęs nuo
prakaito...
--
Artūras M,