Tema: Re: Ka pamatyt londone?
Autorius: Smirgelis
Data: 2010-02-04 16:45:33
atskridom apie 2h nakties, 7vietis taxas iki centro kainavo 20e, nakvojom
hostelyje, kainos apie 20e. Kita diena oras buvo tragiskas, vakar diena
nebuvo niekur sniego, o atsikelus - puga. Tai pavaiksciojom po centra ir
tiek. Siaip yra uz 15e ekskursija I mercedes benz gamykla ir modern science
museum - daugiau pagal mane nieko ten gero nera, nuobodus miestas ir siaip
tvarka idomi, pinigus issikeist galima gal 1 ar 2 bankuose visam mieste,
nors tu banku ant kiekvieno kampo..... ir kaip jie nemoka angliskai, banke
nesuprato ka reiskia currency exchange, paaiskinus paprasciau suprato ir
pasake, kad ji tai ir atlieka :D