Tema: Re: Situacija Jasnoj
Autorius: andriu
Data: 2010-02-03 12:52:06
vienintele zinute su normalia info.
jei jau sugebi skaityti news'us tai man atrodo ir puslapi toki kaip jasna.sk
sugebi susirast. Cia zmonem kurie raso ziurek jasna.sk. nothing personal....
As laukiau patikrintos ir detalesnes info, ka "2ju" ir pateike - Aciu

P.S. pernai zmoniu, oro salygu ir sniego prasme puikiai paslidinejau jasnoj
vasario gale, siemet panasu liudniau ten...